lördag 4 december 2010

Paketkalender



Alla pyssliga bloggare har redan fixat paketkalendrar till sina barn och tanken var att jag inte skulle göra någon i år. Men med de ljuuuvliga papprena som står i mitt arbetsrum så gick det inte att motstå lite papperspyssel igår kväll. Tanken är att de inte ska få så många presenter utan mer uppdrag eller roliga saker. Nu ska vi skynda oss att kika i första struten, där står det idag ska vi gå på gympa!

Funderar lite på vad jag ska göra med resten av alla papper, tror det blir ett par varianter på julgirlang och vimplar.

9 kommentarer:

  1. Å, verkligen alldeles ljuvliga. Jag brukade också hitta på små lappar med aktiviteter i stället för gåvor:) Ibland lade vi i något till advent. Mysigt med gympa=D
    Ha en mysig dag. Papprena är hur fina som helst.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. AMÄ!!!
    Är jag helt trög och inte med alls??? Inte visste jag att du hade startat webshop? Var det längesen? Stort grattis till dig!!! Alltså, vuxenklakan från Hollys är ju heeelt magnifika. kanske kanske att man kan önska sig i julklapp...

    Hipp hipp hurra att du gjorde det iallafall, startade affär alltså! Coolt!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina strutar du gjort!

    SvaraRadera
  4. Åhå! Vilka bedårande papper! Vad fiffigt med små upplevelser i stället för saker. Själv missade jag kalendertåget, men det lär jag inte komma undan när hon blir lite mer medveten. Kanske ska passa på att relaxa innan hon "kräver" en påhittig kalender!...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Stjärnor är oxå fint att klistra på fönstret!

    SvaraRadera
  6. Härliga omslagspapper!

    SvaraRadera
  7. Så SUPERFINT å JULIGT :)

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  8. Så fint!

    Ha en fin adventssöndag! ^_^

    SvaraRadera
  9. Me like like like!

    SvaraRadera