onsdag 15 december 2010

Hej Tomten!

Jag är osäker på om detta funkar men det är värt ett försök helt klart... Kära tomten, mitt schampo är snart slut. Det här luktar så himla gott. Och när du ändå håller på, släng med ett balsam också. Och sockor behövs nuförtiden när vi bor i hus. Här kan man köpa dessa i svart (annars hade ju ljusblått eller ljusrosa varit nice men det vet jag inte var man hittar). Jag gillar ju fina burkar så även om jag inte dricker te så ofta så önskar jag mig en sån här burk. Och den här kannan var väl ljuvlig. Sist men inte minst A visit in the larder, bilden krånglade men jag kan ju hjälpa dig med en länk iallafall ;)

5 kommentarer:

  1. Tomten säger ho ho :)

    SvaraRadera
  2. Kul att ni tar er till Göteborg ändå! Om barnen får sitt så kanske även ni vuxna kan få ert med lite shopping, glögg och annat mys.

    Vad fin Kusmi-te burken är! Deras burkar är som små konstverk.

    SvaraRadera
  3. Fina önskningar.. Mina stjärnor kom igår, tack så jättemycket!

    //Moa

    SvaraRadera
  4. Hi,hi hoppas tomten läser det nu!

    SvaraRadera
  5. Ps: Snälla tomten, medan du ändå är ute med fina klappar så packa lite extra. En sån fin affisch får gärna täcka min terroriserande struktur i köket :)

    SvaraRadera