måndag 27 december 2010

Blocketfynd

Det här är min utsikt på dagarna. Äntligen har jag fått lite ordning i mitt arbetsrum. Bokhyllan är ett Blocket-fynd som mina svärföräldrar hämtade åt mig i Norrköping. De tyckte det var dyrt att ge 250 kr för en sådan hylla men jag tycker den var ett kap. Fint skick, ganska stor och så fina, fina rundade former. Lite halvt avkapad i bilden finns en lampa som jag ärvt efter min farmor. Jag tycker den är jättefin men min man tycker inte riktigt att den passar in. Än så länge får den stå i ett hörn hos mig iallafall.

10 kommentarer:

  1. Den var ju jättefin! Vill ni bli av med den så hör av dig till mig först tack, hehe! :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefint hylla! Gillar verkligen de rundade formerna.... Lampan är urfin den med! Jag hade en liknande sådan lampa som jag ångrar såå att jag gjorde mig av med.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den var grymt fin! Helt klar värd 250 kr!! Gillar också boxarna som står ovanpå supermycket!!

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin hylla!! Och vad fint du har arrangerat på den också.

    SvaraRadera
  5. Fy tusan vad snygg! Gillar också att den har rundade former, 250 kr var väl ett kap?!! :)

    SvaraRadera
  6. Ja, tala om kap! Den är ju supersnygg. Läckert och lite ovanligt med de rundade kanterna. Lampan var också riktigt fin och jag håller inte alls med din man, jag tycker den gör sig jättebra där!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  7. grymt fin hylla. Och massa fina lådor på ; ) mysigt! Lampan passar in super bra ; )

    SvaraRadera
  8. Fin hylla med vackert arrangemang ovanpå. Fin blogg också förresten, har läst några gånger men det här är nog min första kommentar.

    SvaraRadera
  9. Din hylla är sjukt snygg! Boxarna också, jag har liknande (som jag gjort själv genom att klistra Bungalow-papper på skokartonger) :)

    Tack för dina fina kommentarer inne hos mig, jag blir så glad! :)

    SvaraRadera