söndag 19 december 2010

Orla Kiely



Jaha de här gick man ju igång på!! Helt otroligt snygga förvaringsburkar från Orla Kiely. Tyvärr säljs de bara i England och dessutom verkar de vara slut. Måste hitta ett sätt att ta mig runt dessa petitesser!

Göteborg var sig likt (tyvärr var vädret sig likt, det hade vi glömt bort...) Vi hade en väldigt trevlig miniweekend där men som vanligt var det skönt att komma hem. Jalmar tyckte det var en väldigt kort resa. Det stora dilemmat gällde hans åkband på Liseberg. "Om man har ett sånt ska man ju få åka hur mycket man vill, det har jag inte gjort!"

4 kommentarer:

  1. Uj, vad snygga! Om du nu lyckas ta dig runt dessa petitesser kan du väl hojta?! ;-)

    Tycker Jalmar verkar vara en smarting! :-D

    SvaraRadera
  2. Åh jättefina, skall kolla efter dem här i en affär som säljer Orla Kiely. Eller ja när jag kan ta mig runt på stan igen :-)
    Har du föresten provat att leta på E-bay man brukar kunna hitta en massa om man letar på henne där.

    SvaraRadera
  3. Hej Ylva.
    Vilken trevlig blogg du har.

    Jag gillar också Orla Kiely väldigt mycket. Även hennes kläder och väskor. Bor du i närheten av Göteborg? Jag vet att Krypton form på Vallgatan säljer saker från Orla Kiely. Ett tips bara.

    God jul!

    SvaraRadera