onsdag 15 december 2010

Nyhet och fri frakt!


God morgon! Idag kör jag igång en kampanj med fraktfritt!! Gäller idag och fram till 21 dec. (lägsta ordervärde 198:-) Färgglada produkter har jag massor av och ni har gillat flera av dem så en del är redan slut. Påfyllning av små krokar är på väg, så de går att beställa igen,(passa på det första rök i ett nafs) Jag har också nöjet att presentera det ljuvliga lilla uggleparet Mrs & Mr Owl!
Jag är en sucker för kombinationen svartvitt. Det är det fler som är visade det sig och de fina grejerna från Rosenbergh Cph finns bara kvar i ngt enstaka ex så är du ute efter något av dessa så är det tid att satsa nu! Leverantören har ett mycket litet antal varor kvar på lager så möjligen kniper jag ett par kuddar till, vi får se. De svarta brickorna är också poppis, men dessa kommer in på lager igen inom kort i de storlekar jag inte har hemma nu.

Passa på att handla julklappar i lugn och ro (och värme, vilket ruskigt väder vi har idag!).
Ha en skön dag!

4 kommentarer:

  1. Klart! Ville inte missa krokarna igen :)

    SvaraRadera
  2. Hei! Takk for mange hyggelige kommentarer på min blogg i det siste! Så mye fint du har i din nettbutikk. Den er herved lagt til min liste over butikker:) Veldig fine produkter fra Rosenbergh Cph. Kommer på min ønskeliste:) Ha en fin førjulstid!

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint det finns i din butik, önskar mig allt!

    Kollade nyss in hos Weronica,,,
    En kompis fick en högtryckstvätt av sin man i julklapp, den slår väl nästan väderstation =)))

    SvaraRadera
  4. Älskar verkligen din shop. Så mycket fint.
    Kram

    SvaraRadera