lördag 20 mars 2010

Powershopping

Dagen bjöd på en rejäl runda på stan. Jag shoppade dock mest till min man som aldrig tycks få den rätta inspirationen att handla... Jag kan säga att vi kompletterar varandra på den punkten och han blev i alla fall glad när jag kom hem med en skjorta, två tishor och en jacka (jackan var ett beställningsjobb, det finns ju gränser för vad han låter frugan välja ut). Jag plockade dock på mig ett par fina Clark's till mig själv, något måste man väl få för mödan eller hur det nu var.

I helgen såg jag jackan ovan när vi var på besök i Linköping. Den kommer från Ben Sherman och jag är helt förälskad. Men nu hittar jag den ingenstans förutom på Ben Shermans amerikanska webbshop (som givetvis inte skickar till Sverige) Extra plågsamt är att den var på SALE i USA men i Linkan kostade den smärtsamma 2500 kr. Om någon stöter på denna på butik som skickar till Sverige så tas tips tacksamt emot :)

3 kommentarer:

  1. Outletbutiken Logofactory i Gällstad säljer Ben Sherman http://logofactoryab.se/ . Kanske kan du ringa dit och fråga om de har den?

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att shoppa. Både till sig själv och andra. :-)

    Ben Sherman har väldans mycket fint. Hoppas att det löser sig med jackan.

    SvaraRadera
  3. Oi, den jakken var kjempefin;)
    Nydelig farger og snitt.

    Super dag til deg,
    Klemmer

    SvaraRadera