lördag 27 mars 2010

Lycka är..

..ett 50-tals hus. Och det är vårt!!!! Tack snälla söta ni för ert engagemang och peppning i husfrågan!! Jag önskar att jag kunde lägga ute lite bilder men annonsen på hemnet är redan borta. Jag återkommer så fort jag har möjlighet att fota. Budgivningen var svettig och man kan väl inte säga att vi fick det till fyndpris. 15 budgivare var med och fajtades och jag har haft en ångestklump av stora mått i magen fram till idag på eftermiddagen då det avgjordes. Nu kan vi äntligen andas ut och gå vidare och genast börjar inredningstankarna snurra (det gjorde de förstås även innan...) De är stolarna- Urban-från Ikea skulle kunna funka i nya köket. Dock verkar inte denna färg finnas kvar längre, men de finns kvar på hemsidan iallafall så jag har hopp.

17 kommentarer:

  1. Så roligt och grattis! Ska bli spännande att få se det nya :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!! 50-talshus låter perfekt, ska bli kul att se :)

    SvaraRadera
  3. Åhh så kul! Grattis! Skall bli kul att följa er i det nya huset ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Nu blir jag så nyfiken. var har ni hittat detta 50-tals hus nånstans, och dessutom till fyndpris? I göteborgsområdet?

    Hälsningar
    Moa

    SvaraRadera
  5. Grattis till er allihopa! Ser fram emot julfirande i Linkan! Kram svägerskan...

    SvaraRadera
  6. Vad roligt, Grattis! Ser fram emot att se mer bilder av ert köp!

    SvaraRadera
  7. Så kul! Grattis!

    SvaraRadera
  8. Vad kul! Stort grattis!! Nu blir jag himla nyfiken, ser fram etmot bilder.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Fick ni huset billigare tack vare er taktik? Vad tror ni själva? Vi var nämligen också med och bjöd, men vi hade ju bestämt ett högsta läge oavsett på vilket sätt de andra bjöd. Är lite nyfiken eftersom vi nu måste leta vidare.
    Lycka till med huset.
    /Petter

    SvaraRadera
  10. Hej Petter! Nej jag tror verkligen inte att vi fick det billigare men vi fick det... Det gick ju upp ganska mycket mer än vad mäklaren trodde att det skulle göra. Vår taktik var ju snarare det här huset SKA vi ha. Men vi är nöjda så här i efterhand.

    SvaraRadera