söndag 7 mars 2010

Ateljé Undra

På Alfhemsgatan 2 i Linnéstaden ligger en liten butik som ser så fantastisk ut. Det är Charlotta Sandberg som driver denna Ateljé Undra och utöver konstverk så har hon ljuvliga tyger. Ovan eden heter tyget ovan och skulle passa så väl in i ett barnrum nära mig!


I somras visades Charlottas hem i Family Living och här är en av bilderna därifrån.
I helgen gjorde jag en ganska lyckad loppisrunda. Återkommer inom kort om mina fynd!
Bilder: Charlotta Sandberg och Family Living

4 kommentarer:

  1. Älskade det reportaget i Family Living! Speciellt bilden du tog med, önskar vi hade en myshörna med en massa fina 70-talstyger. :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fint det ser ut! Jag älskade hennes hem i reportaget i FL ;-) Tusen tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Lite för "pastelligt" för mig men myshörnan på bilden är underbar! Men det är klart, skärbrädorna var fina....hmmm

    SvaraRadera
  4. Jaaa, det är så fint det där rummet. Ska ha en sån där myshörna till Axel under vår trapp.
    Nyfiken på loppisfynden! :-)

    SvaraRadera