lördag 31 mars 2012

Snyggt!

Snyggt säger jag bara om denna bild. Är det någon som vet var man får tag på fjärilarna?

Hua, vad kallt det är idag! Vi har hunnit med familjegympa och ett besök på den ljuvliga lokala pysselaffären. Värt att kika in bara för den härliga retrologgan. Vi handlade present till eftermiddagens födelsedagsbarn och sedan slank det visst ned lite allt möjligt... I eftermiddag ska äldsta sonen dit igen på kalas. Tänk om de kunde ordna pysselkalas för vuxna också? Att skapa är terapi så god som någon kan jag tycka: )
Bild: Styling Annika Persson, foto Petra Bindel

5 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin bild! Visst kan vuxna också ha pysselkalas. Jag ordnade en smyckeskväll för ca tio tjejer för några år sedan, ooo så kul vi hade. Oooo så trött man var efterår ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Sjekk ut bloggen Lidyll! Lurer på om ikke hun lager slike:)

    SvaraRadera
  3. Fin blogg, titta gärna in på min och lämna en kommentar :)

    SvaraRadera
  4. Kalas för vuxna är väl världen bästa grej! Jag älskar att pynta fint med väldigt barnsliga grejer...:) Liksom lätt och snyggt ju!!

    SvaraRadera