lördag 3 mars 2012

Nytt på Åhléns

Jag var inne en sväng på Åhléns igår kväll och fyndade böcker till halva reapriset. Hittade i vanlig ordning en massa annat fint också även om inget annat än böcker fick följa med hem igår. Snygga anteckningsböcker är jag mycket svag för och den här ser mycket fin ut.
Jag håller på att skapa ordning bland mina tidningar för att de ockuperar en stor del av vårt vardagsrum. Förhoppningsvis påbörjas projekt golvslipning i veckan som kommer så jag kanske borde ta tillfället i akt att ordna upp förvaringen en gång för alla? De här tyckte jag var fina för det ser lugnt och enhetligt ut i hyllan men roliga och färgglada när man tar fram dem. Ha en skön lördag!

1 kommentar:

  1. Vilka finingar! Tack tack tack för paketet jag fick igår, så underbart fint du gör det! Kram

    SvaraRadera