onsdag 14 mars 2012

Peace

Igår fick jag hem mitt fina Peace-tecken som jag beställt från JTP-design. Förhoppningsvis får jag upp det på väggen i vardagsrummet inom kort. Just nu får jag dock inte ens gå in där, snart åker oljan på och då ska man ju undvika att gå på det ett tag. Längtar till att vi ska få göra i ordning där inne. Nästa vecka kommer nya möbler att levereras, lite pirrigt för att det är min näst största investering i inredningsgenren. Och jag har inte ens sett dem IRL utan bara på nätet. Så något av en chansning alltså...
Bild: JTP-design

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt peacetecken :) Spännande med nya möbler! Har också en massa planer här hemma.. önskar bara man hade råd/tid.
    Ha en fiiiin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack för länkningen.. Nu blir jag ju nyfiken på vad det är för projekt du har:)
    VH Jenny

    SvaraRadera