onsdag 28 mars 2012

Kollektion Blå


På Ikea kommer man i juni att kunna köpa dessa godbitar. Blått är väl den färg jag tycker minst om egentligen, men jag kan tänka mig att göra något mindre undantag : ) De hängande vikta pappersdekorationerna var ju ljuvliga! Det rör sig om en kollektion med begränsad upplaga och jag hoppas att den kommer att finnas på alla varuhus.

Och jag hade alldeles glömt bort tävlingen! En späckad vecka till trots ska jag förstås dra en vinnare. Jag förlänger tävlingstiden till imorgon kl 12 så passa på att vara med du också om du vill vinna en Happy Lights ljusslinga!

Bilder: Ikea Livet Hemma,Foto Patric Johansson, Stylist: Anna Dolata

2 kommentarer:

  1. Jag visste att jag skulle få någon nytta av alla det "felbeställda" silkepappret i blåtoner. Tack Ikea för att du hejar på den nya blå trenden inom pompoms - jag som inte ens vågade visa den... men nu så! :)

    Hoppas allt är bra, kram!!

    SvaraRadera
  2. Hm, blått är inte min grej heller.. men de där var ganska coola.
    Kramis

    SvaraRadera