söndag 27 november 2011

1-års kalas!

Idag är ingen vanlig dag för det är butikens födelsedag! Det vill jag såklart fira ordentligt så fram till och med fredag så har jag 20% på allt och dessutom fri frakt inom Sverige!



Passa på att spana in de fina väskorna som just kommit in från RosenbergCph.
En massa fin washitejp finns i butiken, passa på att lagra upp inför julen.
Bokgömmorna har blivit så populära att jag tagit in ytterligare varianter. En perfekt present som passar de flesta tycker jag.
Snyggaste ljusslingan någonsin kommer House Doctor....
Snygga och sköna sockor från Anno Design är också ett julklappstips.
Slutligen vill jag presentera några nyheter från favoriten Rie Elise Larsen. De fina metallbrickorna finns nu även hemma i grönt.
Jag har också fått hem veckade pappersskärmar som är helt lovely. Mina favoriter är de svartvitrandiga men det finns många färger att välja på.

Hoppas ni alla som kikar in här får en skön första advent. Vi har fått upp stjärnor i några fönster och det är så mysigt (men vädret är ju lite suspekt, får hoppas på mer julstämning inom kort..)

Oj oj vilken respons, ni som beställt i butiken: jag jobbar så fort jag kan för att alla ska få sina paket så fort som möjligt men det kan bli någon dags extra leveranstid just nu. Menmen, den som väntar på något gott ; )

3 kommentarer:

  1. Vill bara tacka så mycket för produkterna jag beställt. Super snabb leverans även denna gång - beställde igår eftermiddag, vilket verkligen är ett Stort plus! Älskar produkterna och kommer garanterat fortsätta handla hos dig :)

    Med vänliga hälsningar
    Malin

    SvaraRadera