torsdag 29 september 2011

Washi



Washitejp, japansk papperstejp har blivit en verklig hit. Användbar till oändliga pysselprojekt, paketinslagning, scrapbooking och inte minst moodboards och att tejpa upp kort, tryck och foton på väggarna. Den är flyttbar, lämnar inga märken och fäster på det mesta. Jag har köpt den i flera omgångar själv och fått skicka efter från Japan och då har man ju tyckt att det är lite synd att den inte funnits att få tag på i Sverige. Så nu kan jag stolt presentera närmare 30 olika sorter i butiken för omgående leverans!! Vilken är din favorit?!

10 kommentarer:

  1. Jag gillar helt klart de fyra översta bäst.

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt att du får in dem. Får nog bli ett litet köp.

    SvaraRadera
  3. Åh. Jag kan inte bestämma mig! Men det blir nog tre rullar, en orange och vit-svart-prickig och svart-randig... Tror jag.

    SvaraRadera
  4. Underbart! Jag gillar alla med mönster, de är roligare än enfärgade.

    SvaraRadera
  5. Å vilka fina!! Jag gillar den med "blommor" (andra uppifrån till vänster).
    Trevlig helg,
    kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Åh. Jag har knappt haft tid att sitta vid datorn nu när jag såg att den prickiga redan var slut. Jösses så fort den sålde slut! Kul för dig ;) Hojta till när du får in den igen, kanske beställer från USA så länge...

    SvaraRadera
  7. Åh, har redan klickat hem ett gäng från dig. :-) Längtar efter leveransen.

    SvaraRadera
  8. All right! tejp-himlen har öppnat sig. Snyggt värre.

    SvaraRadera
  9. Men oj så söt du är! Jag håller ut och inväntar nästa vecka! För jag bara måste ha några rullar Washitejp! :)

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset, jag får också hålla ut, till nästa vecka. När du fått in mera washitejp.

    Ha en fin helg. // Lissen

    Ps Vilken inspirerande blogg, du har. Ds

    SvaraRadera