torsdag 22 september 2011

Printable

Så gentilt av henne- Johanna B- hon ger bort fina tryck att skriva ut. Min favorit är plattan-mönstret och jag ska nog följa Johannas råd och testa att skriva ut det på färgat papper också.
Jag var just inne på fina bloggen It's a House (har du inte varit inne och kikat på deras otroliga renovering så gör det) Där hittade jag flera roliga print-projekt, bland annat denna DIY-dalahäst-vimpel. Den kommer från Etsybutiken Designbirdie och kan laddas ned för en dryg 20-lapp.
De här söta dockorna kan också användas till att göra flaggspel. Du hittar dem på den här Etsy-butiken. Kika in på It's a House, där finns fina bilder på vad man kan göra med dem.
Bilder: Johanna B, Designbirdie, Lovelui

4 kommentarer:

  1. åh gud dalahästvimpeln! dagens bästa tips! för en vimpelfantast och dalkulla hade inget kunnat vara mer lämpligt.

    SvaraRadera
  2. Många fina tips! Dalahästarna är ju "to die for". Ska genast spana in It's a house - låter lovande. :-)

    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja, det finns verkligen så mycket fint. Av bara papper och lite skrivarfärg!

    SvaraRadera
  4. Tack Ylva för dina fina ord om mig, det värmer gott i höstrusket!!! Visst är det något speciellt med vimplar av olika slag, jag är smått beroende =)

    Önskar dig en skön vecka!

    SvaraRadera