fredag 21 januari 2011

Stig Lindberg del 2

Stig Lindberg del 1 publicerades för ett bra tag sedan. Del två glömdes liksom bort men nu hittade jag den här bilden. Jag tiggde till mig den klassiska Skotten till barnen när jag var på Handelsbanken. De hade bara blåa kvar så vi gjorde halsband för att kunna skilja dem åt. Men jag tror inte barnen minns vilken som är deras. De stoppar glatt pengar i den som står närmast.

Jag har ännu inte smält alla intryck från gårdagens mässa men jag kan säga att en väldans massa fint hittade jag. En del nytt kommer i butiken inom kort förhoppningsvis.

3 kommentarer:

  1. Det ser vi fram emot!! Längtar SÅ efter lite mera vårfeeling...
    Ha en härlig fredag!
    /Anna I

    SvaraRadera
  2. Skotten skulle man inte gjort sig av med som dum ungdom! Den e söt...

    SvaraRadera
  3. Så söta. Vill också ha en, undrar om det vara är barnen som får ;)

    SvaraRadera