måndag 24 januari 2011

Honey & Bloom





Jag hittade just till Honey & Bloom, via den här bloggen, och blev helt förälskad i deras finfina posters och kort. Sitter och funderar på alfabetspostern och Love-kortet. Har man en son som heter Love finns det många namnkort och affischer att välja på : ) En gång på passkontoret så uttalade polisen hans namn på engelska, lite roligt tyckte jag (jag antar att jag såg hippie-artad ut på något vis?!) "kan du få Luv att titta in i kameran?" Det gick sådär men vi fick vårt pass till slut. Tyvärr kan jag inte för mitt liv komma på vart vi skulle resa...

6 kommentarer:

  1. Mycket snygga - skulle inte ha något emot något av dessa. :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina, tycker även de med djuren är läckra...fina i ett barnrum. Ha, ha, kul med polisen på passkontoret...men åh vad Love är ett fint namn (framför allt när man uttalar det svenska;). Hmm, resetips...jag återkommer;).
    //Susanna

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina!

    Alfabetspostern och kortet med bubblorna är nog mina favoriter, säkert fina tillsammans också.

    SvaraRadera
  4. Alfabetspostern skulle jag nog kunna hitta plats åt hemma hos mig ;o)

    Ja, Love är ett fint namn, och ganska underbart att få heta kärlek på ett annat språk.

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina! Tack för tipset!

    SvaraRadera