torsdag 13 januari 2011

Nischat


På bloggen It's a house, där man får följa ett renoveringsprojekt utan dess like, hittade jag de här fina bilderna på ett splitternytt badrum. Jag älskar formen på badkaret, ett sådant vill jag ha när vi bygger badrum i källaren (vilken dag som helst nu...). Jag har sedan länge snöat in på olika lösningar med nischer, tycker att det är fantastiskt och i det här badrummet är ju förvaring av flaskor och liknande löst på snyggast möjliga sätt!!
Bilder från It's a house

10 kommentarer:

  1. Mycket snyggt badkar och jag håller med om nischer; vi har en liten vi satte in när vi renoverade ena badrummet. :-)

    SvaraRadera
  2. Den bloggen hittade jag oxå för ett tag sen genom en annan blogg. Superfint har de!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Verkligen läckert!

    Badkaret är nästan lika som det vi har, och jag har väntat i tre månader på att hantverkarj-vln ska montera dit kranen! Mitt hjärta blöder, jag har inte ens fått inviga det än, tre månader...

    SvaraRadera
  4. Tycker det är så läckert! Älskar nischar, saknar det i vårt badrum. Det gjordes om 2008 av förra ägarna, och känns dumt att göra om det nu...

    SvaraRadera
  5. Hej Ylva!
    Gillar din livliga och färgglada blogg, tack för tipset om Bungalow pappret. Nu vet jag vad jag ska göra med dom jag köpte i Köpenhamn.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Jättefint badrum med spännande arkitektur. Hade gärna haft ett sånt! ;)

    SvaraRadera
  7. Kunde ha skrivit inlägget själv! Jag vill också ha något liknande badkar och gillar nischer som förvaring i badrum. Blir galen som det är nu, med sugproppar som lossnar mest hela tiden.. Så får jag chansen nån gång ska jag bygga in nischer!

    SvaraRadera
  8. Alltså den bloggen är helt galen. På ett bra sätt alltså. Jag svimmar nästan varje gång jag tittar där över deras makalösa renoveringsrace =) Att det är samma hus kan man inte fatta...

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha nischer i vårt nya badrum. Säger som du: vilken dag som helst nu... :)

    SvaraRadera
  10. Ja nischer i badrummet gillar jag. Funderar på någon liknande lösning till vårat ena badrum...

    SvaraRadera