fredag 10 augusti 2012

St Knut



Ja det blev visst en ganska lång bloggpaus, jag ska så sakteliga försöka ta mig tillbaka hit. För jag gillar ju att blogga och inspirationen verkar återvända även den! Jag har haft en skön och kort och ganska datorfri sommar. Sedan en tid är jag tillbaka i stan och på jobbet och jag hoppas att hösten ska bli liksom lite lagom. Lite lagom med jobb och lagom med projekt. Och det ser faktiskt lovande ut så här långt : ) 
Jag hittade de här fina bilderna på Bolaget- resten av dem hittar du här. Lila och turkost är en jättefin och lite vågad kombination tycker jag. Och någon gång vill man ju testa svarta golv...

4 kommentarer:

  1. Kul at du är tillbaka! Och urtjusigt hem!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint och personligt hem! Jag gillade bilderna massor!

    SvaraRadera
  3. Ja men shit pommfritt vad snyggt. Välkommen tillbaka! Kramar

    SvaraRadera
  4. Äntligen :-) vad kul att du är tillbaka!

    SvaraRadera