torsdag 24 maj 2012

Älsklig

Den stora vasen till höger har jag aldrig sett på Ikea, och vid lite efterforskning visar det sig att den inte säljs på vårt varuhus. Älsklig heter den hursomhelst och jag tycker den är riktigt fin och smart. Jag gillar att det är så smalt hål på den, det är liksom inte ofta man köper hem tjocka buntar med blommor utan det blir några enstaka. Ett par hortensior skulle bli fint tror jag. 

Idag är det sommarvärme och min yngsta son har just fått grönt kort hos talpedagogen, yay! Jag har svårt får sådana här möten och kontroller (BVC, talpedagogen och you name it) därför känns det bra i dubbel bemärkelse. Det går bra för lillkillen och vi behöver inte komma tillbaka mer. Värt att fira : )
Foto : Nina Broberg, Livet hemma

4 kommentarer:

  1. Jag håller med om vaser. Själv fyndade jag en på loppis idag. Fina bilder!! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad kul att det gick bra! Och hoppas semestern var bra!
    Du får ta en tur via Ikea i Kungens Kurva när du kommer upp till Stockholm... Har du planerat någon dag ännu?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vasen är mycket snyggare på din bild än på Ikeas hemsida. Kanske får det bli ett besök för att kolla irl.
    Ha en skön helg! Anita

    SvaraRadera