söndag 29 januari 2012

Snart

På en vägg nära mig. Hoppas jag!! Vi håller på att planerar lite projekt hemma hos oss. Det går inte fort men det är kul. Hoppas bara att golvsliparna kan komma snart, de ska liksom börja tänkte vi. Vi bestämde oss för att kika på något skåp till vardagsrummet. Då kom jag på att innan vi gör det så borde vi kanske slipa golvet annars blir det aldrig av. Och har vi väl burit ut alla möbler får INTE den gamla soffan flytta in igen. Så det blev liksom ett större projekt än att bara köpa ett skåp... Tapeten ovan har jag spanat på ett tag, tanken är (dagsform på vad tanken är...) att den ska upp i mitt arbetsrum på ett par av väggarna.
Bild: Abigail Edwards

4 kommentarer:

  1. Riktigt fint! Helt min stil. Får man fråga vad den heter och vilken kollektion det är?
    //Jessika

    SvaraRadera
  2. Läcker tapet! Är också nyfiken på vad den heter/kommer ifrån??
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Å vad spännande! Golvslipning brukar ju gå rätt så snabbt. Vi gjorde det själva eftersom vi ändå skulle måla vitt. Nu har jag insett att vita golv blir det aldrig mer. Åtminstone inte i köket!

    Vilken härlig tapet! Kommer bli fint som snus!!

    Och soffa! Så skojjigt. Vi har ju precis köpt.. och vi är så nöja så nöjda. Den kändes lite hård vid första testet eftersom vår soffan vi hade innan var väldigt nedsutten men nu är den som en dröm. Man vänjer sig snabbt.

    Hoppas att du får en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Underbar tapet! Det kommer att bli kalasfint med den på väggen!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera