torsdag 26 januari 2012

Ett tips

Med koden halftheprice är det idag just halva priset på allt i Elvines webbshop. Jag har länge spanat på den här koftan och slog förstås till nu. Jag har den redan i svart så jag vet att den är grymt fin och användbar. Men det är ju inte utan att man känner sig lite begränsad som människa om man köper något man redan har i klädväg. Lite som en man? Tänker ibland att jag är som Klara Zimmergrens mansfigur i roll on som köper 10 svarta 10-shirts i XXL. Eller så har jag helt enkelt hittat min stil efter 35 års sökande?

5 kommentarer:

  1. Sjukt fin! Synd den inte fanns i min storlek... :(

    SvaraRadera
  2. Jag gillar du dina klädtips och har självklart kollat in i webbutiken, tyvärr var min storlek slut :( Tack för tipset ändå! Kanske kan man hitta sig något annat så man kan använda koden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg den i grönt nu, kanske kan vara nåt för mig. Får jag fråga vad du har för storlek på din tröja och vilken storlek du har på din HoL-klänning? Så kanske det blir lättare för mig att välja storlek...

      Radera
  3. känns det bra så ÄR det bra, så det så. o den koftan hade jag gärna haft till blå, upprullade jeans o vita convere (det vill jag ha till allt).

    trevlig helg!

    SvaraRadera