onsdag 5 oktober 2011

Accent

Inne hos Dessi hittade jag dessa fina bilder som kommer från Livet hemma. Jag gillar ju gult men kanske inte som väggfärg eller så men väl som en pigg accent.
Gula lampan Kvart kostar bara 49 kr och är riktigt snygg tycker jag. Kanske an aaaaning giftig i färgen, hade gärna sett den ett snäpp närmare saffran men jag kanske hittar ett ställe till den här hemma. Den är definitivt ett alternativ till våra nuvarande sänglampor som jag inte gillar något vidare...
Och sedan fingrar jag på boxarna/hyllorna varje gång jag är på Ikea. Gillar dem också men har inte hittat någon plats för dem hemma men det är väl bara en tidsfråga:)

3 kommentarer:

  1. Hej hej! Fina bilder! Jag letar också nya sänglampor. Att det ska vara så svårt... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ja, Livet hemma är verkligen sann inspiration. Så otroligt mycket bättre än både katalog och varuhus. och du, klart du ska slänga kläder i Storselen. Skynda fynda - jag tar snabbaste vägen till kurvan nu!

    SvaraRadera
  3. Den lampan köpte vi till vårt sovrum igår men jag såg den bara i svart, vit & silver så det blev 2 svarta men nu vill jag ha gula!!!

    / Annica Engman

    SvaraRadera