tisdag 30 november 2010

Tävling!

Tack snälla söta ni för alla positiva kommentarer, mail och pepp!! Jag blir jätteglad att så många verkar gilla butiken och sortimentet! Håll utkik här på bloggen, det kommer att dyka upp ett och annat erbjudande framöver :)

Kickar igång en tävling idag. I potten ligger tre förpackningar stjärnor från Rie Elise Larsen, värde ca 300 kr totalt. De är urfina att dekorera med året runt tycker jag.
Allt du behöver göra för att vinna är att lämna en kommentar där du nämner vilken som är din absoluta favoritprodukt i butiken. För att dubbla dina chanser länkar du till tävlingen på din blogg, använd bilden ovan om du vill. Har du ingen blogg kan du länka i din facebookstatus istället. Vill du öka dina chanser ytterligare så gilla vår helt färska facebooksida. Berätta i kommentaren hur många lotter du tar. Jag drar en vinnare 11 dec så vinnaren får sina stjärnor som en tidig julklapp : )

28 kommentarer:

  1. Vilken trevlig tävling!
    Mina favoritprodukt i din webbutik är alla fina inslagningspapper (kan tyvärr inte välja ut endast ett då de är vackra alla på sitt sätt)!
    Har givetvis tryckt på gilla knappen på facebook och skrivit några rader i min blogg om tävlingen.
    Önskar dig en trevlig vecka!

    SvaraRadera
  2. Oh, vilken chans att vinna de fina stjärnorna från R.E.Larsen, de tillsammans med de handtryckta pappersarken och anteckningsböckerna hör till mina favoriter hos darlingthings.se. Jag har länkat i bloggens högerkolumn, samt Gillat eran Facebooksida. Nu håller jag tummarna...

    SvaraRadera
  3. Min favoritprodukt är trycket Love! 3 lotter till mig, tack! Lycka till med fina butiken!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig, efterlängtad butik! Jag är väldigt förtjust Rie Elise Larsens alster, men just nu önskar jag mig den runda kudden i svartvitt...Tar en lott och hoppas att turen är med mig!
    Anna I.

    SvaraRadera
  5. Min favoritprodukt är anteckningsböcker & kort från Minimega.

    Jag gillar facebooksidan (såklart) & har länkat på min logg, 3 lotter tack :)

    SvaraRadera
  6. Hej Ylva!
    Vad kul med tävling! Jag är gärna med och länkar med bild hos mig. Du har jättefina saker i din butik, mest gillar jag de vackra handgjorda papprena i rött och vitt från Bungalow:)

    Passar på att gratta dig och önska lycka till med butiken!

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med webshoppen. Grattis och kör hårt! Det är ju hur mycket fina saker som helst, men jag diggar boxarna från Bungalow lite extra. Ha det gott!

    Jenny

    SvaraRadera
  8. Åhh vilken finfin tävling! Mina favoriter är just dom pappersstjärnorna samt klövertapeten! Jag gillar på facebook oxå ;-)

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken mysig start på din fina butik:)
    Jag deltar med glädje och väljer naturligtvis just Stjärnorna från Rie Elise Larsen som mina personliga favvisar:)
    Dubblar också mina chanser och länkar på min blogg!!
    Facebook har jag ej men jag har lagt in din butik i min länklista till favvo-butiker:)Skratt, nästan som en 1/2 lott;)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  10. Va kul att du gjorde slag i saken och började sälja Rie Elise Larsen själv,som du skrev till mig när jag frågade om du visste någon svensk sida som sålde just det! Hon är ju en favorit,men Hollys klöver tapet är ju underbar! Jag tar 2 lotter. Hälsningar Linda. linda.e.svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag älskar den gula runda kudden från Rosenberg CPH. Pigg färg. Gult Babybäddset är också superfint. Är inne på gult, behöver färgterapi. Jättefin butik BTW.

    Har gillar på Facebook, så det blir väl två lotter. Håller tummarna.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Åh, vilken gullig utlottning! Jag gillar och länkar och allt jag kan;-) Många kära ting i din lilla butik men det får nog bli de handtryckta pappren. De är underbara och jag är en riktig pappersnörd och tycker precis som du att paketeringen är urviktig!

    Ja men visst är det lilla flaggspelet gulligt! Hon har köpt det i Köpenhamn för länge sen men det är superlätt att göra! Ett hampa/jutesnöre, vik runt ett tygstycke och sicksacka korset. Men det skall ju göras förstås;-)

    Har du också sol precis som jag? Underbart är det ute!
    Ha det gott!
    Kram,
    A

    SvaraRadera
  13. Gratulerer med FLOTT butikk! Så snygg layout!

    Jeg synes det flotte Ming black-duker er sååå fin:)

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med och tävla!
    Min favoritprodukt är kökshanduken Happy Star. http://shop.darlingthings.se/kok-bord/kokshandduk-happy-star-rod.html

    Skulle passa utmärkt som färgklick i mitt kök.
    Jag har gått in och gillar numera er Facebook-sida! :)

    SvaraRadera
  15. Tack snälla du för ditt klick! <3 Å nyfiken som jag är har jag kikat in webbutiken, å oj så mycket vackert!!! Men favorit är nog ändå de härliga julkorten i 6-pack! Kram Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  16. Å, de gröna kuddarna från Bungalow är superfina! kramkram

    SvaraRadera
  17. Hei. Utrolig flott butikk!!Favoritten er sengesettet til voksen fra Hollys med brun kløver:):) Det fikk jeg veldig lyst på. Har ikke sett det noen plass tidligere.
    Kjempefin premie. Har en slik lysestake selv, så det var et fint tips hvordan jeg kan pynte den!!Jeg tar 1 lodd!
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är självklart med och tävlar!! Jag är som du redan vet otroligt förtjust i Rie Elise Larsen men kan inte få nog av alla underbara papper från Bungalow. Vackra till både paket och att klä både burkar och lådor!!

    Hoppas på tur!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  19. Hittade hit tack vare Borstahusen, glad är jag för det!
    Härliga färger i butiken, man blir pigg och glad. Min favorit pryl är JOY och LOVE trycken, hade piffat upp vår hem, helt klart!!!!
    Håller tummarna och hoppas på vinst!!!

    Inredningsgalen@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Såå kul, starta med en tävling...
    Min favvoprodukt är bäddsetet Big Drop Yellow.
    3 lotter till mig!

    //Moa

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Den konformade röda lampan har jag fallit för då jag har accenter i rött hemma och många små lampor.

    Länkar på min blogg och ber om två lotter tack.

    Fb hoppar jag tyvärr över..

    Kram och tack för fin blogg och modet att öpnna en butik!

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat med bild i bloggen. Kan ge dig en adress i Sverige ifall det skulle vara problem att jag bor här ;-)
    Om man bortser från stjärnorna då så gillar jag nog big drop yellow tyget bäst. Som kudde, duk eller kanske bäddset till bebisen...

    SvaraRadera
  23. Jättefina sjärnor! De vill jag gärna vara med och tävla om. Du har ju massor av fina saker i din butik, men min favorit är "Bäddset baby- Big drop yellow". Det blev jag alldeles glad av!

    Lycka till med julgodiset. ;) Allt gott! /Emma

    SvaraRadera
  24. Ps. Har förresten gillat Facebooksidan med, så två lotter för mig då. :)

    SvaraRadera
  25. Du har en jättefin butik med mycket snyggt som jag skulle vilja ha. En favorit är tapeterna från hollys. Tänk att få tapetsera barnens rum med dessa.
    Kram

    SvaraRadera
  26. Min absoluta favvoprodukt just nu är den glada gula plåtbrickan (kan inte riktigt bestämma mig för vilken storlek) av Rie Elise Larsen. Har varit in i butiken och lagt den i varukorgne flera gånger men inte kommit till skott än :D Får nog bli en julklapp till mig själv
    Gillar på FB också, så två lotter för mig :)

    SvaraRadera
  27. Min favorit är produkterna från Rosenberg CPH, deras mönster är så fina! Fast en annan favorit (som jag precis ska beställa), är de fina handgjorda pappren från Bungalow.
    Har precis "gillat" på FB!

    SvaraRadera
  28. Finaste produkten bland många fina är duken Big drop yellow. Lycka till med butiken! Jag gillar dig också på FB :)
    /Sophia E

    SvaraRadera