tisdag 7 februari 2012

Projekt

Jag gillar att ha lite projekt igång. Just nu är det ganska många olika projekt som snurrar på och inget går speciellt fort... Häromdagen såg det ut såhär i mitt vardagsrum, jag målade en massa stolar och pallar jag hittat på loppis. Och nej, man kan inte ha för många pallar. Jag lovar!
Sedan kände jag mig ju tvungen att rädda det här 1800-talsbordet som mina grannar skulle köra till tippen. Jag vet inte vad jag ska ha det till men jag blev så förtjust i de svarvade benen. Nu gäller det bara att byta skivan på något enkelt sätt. Vet inte hur det ska gå till eftersom de enkla lösningarna inte funkade... Vi får se vart det landar!

8 kommentarer:

  1. Wow här var det verkligen massor med spännande projekt på gång samtidigt! Vilken tur att du rättade bordet för det ser ut att ha massor med potential!

    SvaraRadera
  2. åhå vad mycket läckra små pallar. Värsta karamellerna. Nä, du har rätt, pallar och pinnstolar med för den delen kan man aldrig ha för många av :) //Jessika

    SvaraRadera
  3. Roligt med roliga projekt! Lycka till :-) Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Heja dig! Fint blir det! fint med olika färger på ben och sits där... jag hade en tanke om det till gamlapinnstolar...
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Å så härligt! Självklart kan man inte ha för många pallar. De fungerar ju till allt!

    SvaraRadera
  6. Hej Ylva!

    Vad glad jag blev att du kikat in. Du får såklart låna bilden! Du har så härlig blogg, den är himla inspirerande.

    Kram Krutrut-Lisa

    SvaraRadera
  7. Härligt med massa stolar och pallar i glada, fina färger. Jag tänker att det är runt ett bord med omaka stolar (sittdon) som man har trevligast!

    Fin måndag!

    SvaraRadera
  8. Jag blir glad av den här bilden :-D Så många fina pallar och stolar och så fina färger :-) Älskar projekt :-D

    SvaraRadera