söndag 27 mars 2011

Etiketter

Long time no see kära bloggläsare. Jag är busybusysusy för tillfället- hoppas ni är kvar här när jag kommer ur den här hektiska perioden: ) Hursomhelst, vill bara kika in här lite snabbt och säga att jag har fått in världens sötaste kort/etiketter i butiken. Väldigt bra pris också med 24 kr för en påse med 12 st. (Skulle det vara så att du är intresserad av just bara dessa så välj förskottsbetalning så kan jag reglera fraktkostnaden) Nu finns också alla krokar på lager igen. Passa på, de tar slut snabbt i vissa färger!
Och just det, om du inte redan gör det: gilla gärna Darling Things på Facebook så får du ta del av nyheter, erbjudanden och tips. Om du dessutom bjuder in dina kompisar har du chansen att vinna ett presentkort på 300kr. Bra va?! :)

6 kommentarer:

  1. Ja, dom var verkligen jättesöta. FIna mönster och färger!

    SvaraRadera
  2. Det vil jeg rigtig gerne :) Må man være med, hvis man er dansker?

    Knus

    SvaraRadera
  3. Så fina dom är! Ska in och gilla på Facebook, lätt! :)

    SvaraRadera
  4. Så fina! Jag är såklart med i tävlingen ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga! Nu hoppas jag på att jag vinner presentkortet så jag få lite snygga kort/etiketter!

    SvaraRadera