torsdag 23 december 2010

Bookbinders Design


På sistone har jag ägnat mig en hel del åt favoritsporten nätshopping : ) Bookbinders Design är en riktig favorit för mig. Idag damp min kalender för 2011 ner i brevlådan. De har fri frakt i sin nät-butik just nu, men skynda, idag är sista dagen. På kalendrarna med plastomslag är det underbart mönster av Olle Baertling.
Gillart massor men det blev ändå en med tygomslag, en turkos som kom mycket fint inslagen till mig idag. Är ju svag för fina förpackningar, omslag och paket....

Är det någon av er som vet om man kan få tag på några affischer av Olle Bartling någonstans? Tips tas tacksamt emot : )

Ikväll blir det gissningsvis en sen kväll, vi ska slå in barnens paket, kanske koka ihop något mer godis (råkade av misstag köpa 9 dl grädde.... 2 dl kvar) Jag tröttnar aldrig på hemgjort godis!

3 kommentarer:

  1. Ack, ja, anteckningsböcker och förpackningar... Moderna Museets webbutik har några affischer. Om du vill klicka igen alltså :) Merry Christmas!

    SvaraRadera
  2. http://shop.textalk.se/se/article.php?id=2993&art=635081

    GOD JUL!

    SvaraRadera
  3. Nä, vem tröttnar på godis, fniss!! Vilka hääärliga inspirationsbilder du visar i din blogg!!

    Önskar dig en riktigt God Jul!!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera