onsdag 20 oktober 2010

Man kan inte ha för många tunikor

Jag är en tunik-o-maniac för tillfället. Kan inte få nog. Klickade just hem den ovanstående blade tunic från Twist&tango. Mycket förmånligt pris tack vare Ellos rabatt-kod-mania. Jag valde dock en svart för att vara på den säkra sidan.
Funderar även på denna ljuvliga skapelse också även den från Twist&tango. Puderrosa är en av de få färgerna jag släpper in i mitt iskalla walk-in-closet som för övrigt har wellpapp som väggbeklädnad. Nope jag skojar inte. Förvarar mina kläder på kattvinden och den är en smula eftersatt. Det skulle förvisso vara enkelt att riva bort den brunspräckliga plastmattan från golvet åtminstone eftersom det är trägolv under. Men då blir det väl annu kallare där inne...
Det har släppts det lite nyheter på me&i. Jag älskar den här tunikan som ju fanns i en beige variant innan. Snygg den med, och väldigt bra passform. Plysch är dessutom ett tacksamt (och varmt!)material att gå klädd i när man bor i hus. Sänk temperaturen med en grad och spara 5% av uppvärmingskostnaden etcetc...

2 kommentarer:

  1. åh så snygg tunika du klickat hem. Älskar tunikor och håller med dig, man kan inte få för många av dom:-)

    SvaraRadera
  2. Så mysiga och fina!!!
    Säger bara : VILL HA!!!
    Tack för inspirationen.

    SvaraRadera