lördag 4 februari 2012

Ce matin

-15 grader denna morgon, vi börjar dagen med att tända en brasa i kakelugnen. Senare bär det av till Ikea, det ska bli ny soffa till oss bland annat. Den gamla ska jag lägga ut på Blocket, under bortskänkes. Då förstår ni nivån kanske.
Min äldsta son sitter och skakar ur pengar ur sin sparhund för att kunna köpa present till sin kompis som har kalas nästa vecka. Hur gulligt som helst att han räknar med att betala den själv! Kanske får vi pytsa in någon krona vi med: ) Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Nej! Inte bortskänkes.. jag trodde vår skulle åka på tippen för vem vill ha en vit soffan som var nedsjunken på mitten och fläckar som grott in trots en massa fläckar. Jodå det gick. Ja la ut den för 1000 kr och skrev att vid snabb affär kunde det prutas. Jag sålde den för 800 kr dagen efter. Jag hade vart glad om jag fått 500.

    Blir det en Karlstad?

    SvaraRadera
  2. Vilken söt sparhund! Den var ju bara för läcker!
    Ha en fin dag på IKEA

    SvaraRadera
  3. Kakelugn och en ny soffa låter ju bara helt underbart!

    SvaraRadera