lördag 2 juli 2011

För fem år sedan

Hände det mest fantastiska mig. Jepps, jag blev mamma. Det var i och för sig oerhört ofantastiskt med förlossningen- (igångsatt 16 dagar över tiden, födsel 17 dagar över tiden med alla möjliga olika insatser för att han skulle komma ut). Men sedan då! Jag landade direkt - om man bortser från ett stort behov av att älta förlossningen:) Jag ser ju marginellt gravid ut på bilden, men jag har valt en bild där mitt gravida ansikte inte syns för allas trevnad! :)
Gosedjuret som fick det kreativa namnet Lappen har en lite annan look-and-feel idag. Kanske dags att tvätta honom efter 5 års gosande...
Jahapp och här skulle man haft en bild på 5-åringen idag men jag fortsätter frossa i bebisbilder. Tjoho och grattis för min stora lilla kille idag! Grattis Jalmar!!!

5 kommentarer:

  1. Grattis till dig och din son!! Vilka fina bilder.

    Känner igen mig i det där med ett stort behov av att älta förlossningen... Jaja, nu börjar det väl gå över iaf (min dotter är 4 år...). :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, tänk att han har varit så liten... Grattis till Jalmar!

    SvaraRadera
  3. Å vad fina bilder! Mina värkar satte igång igår för ett år sedan men Lilly kom inte förrän idag. Hoppas femåringen hade en fin födelsedag! Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Tiden går så ruskigt fort! Vad härligt det ser ut med en sådan där liten bebis. När de sover. Sjukt liten mage du hade då! Ser superfräsch ut ju! Som om det var en iPod du håller i och ska ut och jogga typ :)! Ha en härlig bröllopsdag!

    SvaraRadera
  5. Är det någon som spelar en ett spratt, hur är det med "tiden" egentligen? Tur att man har de där bilderna som går att frossa i ibland. De är så värdefulla! Och så blir man så vemodig...och stolt. Träffar säkert dina bästa killar i veckan hos farmor och farfar.
    ps snyggt repotage, och det var väl bara början gissar jag, bra jobbat
    kram svägerskan

    SvaraRadera