tisdag 4 maj 2010

Favorit

De här bilderna kanske ni har stött på här och var men de är några av mina favoriter och har liksom dröjt sig kvar hos mig. När jag läste reportaget (Sköna hem sep 08) bestämde jag mig för att sådana kuddar ska jag ha! För inte så vansinnigt länge sedan köpte jag tyget och det ligger till sig här en smula. Snart så...
Kanske inte första gången man ser Eamesstolar och en Bumlinglampa men det är något krispigt och härligt med de här bilderna.
Gult som accentfärg har seglat upp som en liten bubblare på sistone. Snart är jag mogen för det tror jag :)
Bilder från Sköna hem av Per Gunnarsson

2 kommentarer:

  1. Vill verkligen också jätte gärna ha Eames-stolarna!

    SvaraRadera
  2. Härligt ljus lägenhet och stolarna är inte helt fel heller.
    Ha en skön onsdag. //Lissen

    SvaraRadera